exim i falszowanie nag³owkow maili - czy tak sie da?

Maciek Mitura emkwadrat w poczta.onet.pl
¦ro, 30 Cze 2004, 10:01:26 CEST

Wed, Jun 30, 2004 at 09:59:17AM +0300, =?ISO-8859-2?B?U3p5bW9uICd0cmFzaGVyJyBLb2NoYfFza2k=?=@pop3.poczta.onet.pl napisa³:
> Witam!
>
> Tak siê zdarzy³o, ¿e siedzê na ³±czu, które nie ma ustawionych
> poprawnie rekordów revDNS. Polityka antyspamowa WP.PL nie akceptuje
> maili po SMTP z takich hostów i w ten sposób nie mogê odpowiadaæ na
> maile korzystaj±c z tego konta (a ¿e jestem zapisany na kilka list
> mailingowych, to chcia³bym to zmieniæ).
>
> Wymy¶li³em co¶ takiego - u¿yjê w³asnego serwera mailowego, jako SMTP
> do wysy³ki miali dla konta jasio w wp.pl i bêdê fa³szowa³ headery, tak
> ¿eby wygl±da³o, ¿e to w³a¶nie z tego adresu (z poprawnym revDNS)
> wysz³a poczta.

> [...]
Moze to Ci pomoze, przynajmniej mi pomaga :)
Znajdz sekcje rewrite w /etc/mail/exim.conf
<cite>
begin rewrite

# zamiana lokalnego adresu na _potrzebny_ adres
ktos w hostname jasio w wp.pl
</cite>
Maciek Mitura

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl