USB <-> RS232

Fajti qrwamaca w go2.pl
Śro, 30 Cze 2004, 14:05:10 CEST

oczywiscie nie

sterowniki dla
Linuksem

>Nie wiem czy pomogę, ale spróbuj tak: Mam kabelek usb2usb do
łączenia sie

  to chyba nie bedzie dzialac jak ttySX. ale doczytalem ze
sterowniki do chipow FTDI sa juz w jadrze od 2.4.19 i dzialaja jak
zwyczajny port szeregowy, z tym ze zamiast /dev/ttySx jest
/dev/ttyUSBx (czy jakas tak), wiec nie trzeba grzebac w programie
ktory dotychczas korzystal z RS.

regards