Dylemat z pocztą.

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Śro, 3 Mar 2004, 13:05:53 CET

Pawel napisał(a):

>  > Będę potrzebował pocztę dla kilku domen wirtualnych.
>
> Myślę że mylisz nieco pojęcia.
>
> --
> Paweł Muszyński

No tak, racja. Rzeczywiście za duży skrót myślowy. Chodziło mi o to, że
będzie potrzebna poczta dla kilku domen wirtualnych i przydałby się
webmail, z którego mogliby korzystać użytkownicy poczty z dowolnej
domeny. Ale dziękuję za odpowiedź i uwagę.
Zapytam jeszcze, czy warto używać exima, skoro ma tyle zalet (opisanych
w desc exim-3.36-6) i czy instalacja postfixa wymaga wyrzucenia go, by
uniknąć ewentualnych konfliktów)?

--
Pozdrawiam,
Tomek Ligocki