CUPS

Śro, 3 Mar 2004, 14:14:09 CET

Osóbka znana jako Stacho Pal, wystukała:

> Ja dostaję dziwny komunikat (w stylu) że drukarka została
> zatrzymana z kodem 127. Nic mi to nie mówi, google też niewiele.

> Nie 'pochwaliłeś' się co masz zainstalowane.
sorki:

[adas w dom adas]$ rpm -qa | grep cups
cups-image-lib-1.1.20-2
cups-lib-1.1.20-2
cups-filter-foomatic-3.0.1-1
cups-1.1.20-2
cups-clients-1.1.20-2
cups-backend-smb-3.0.1-1
cups-filter-pstoraster-7.07.1-0.5
[adas w dom adas]$ rpm -qa | grep ghost
ghostscript-7.07.1-0.5
[adas w dom adas]$ rpm -qa | grep foomatic
foomatic-filters-3.0.1-1
cups-filter-foomatic-3.0.1-1

Komunikat:
E [03/Mar/2004:13:49:20 +0100] Unable to convert file 0 to printable format
for job 49!
I [03/Mar/2004:13:49:20 +0100] Hint: Do you have ESP Ghostscript installed?

> Mnie na >to< pomogło doinstalowanie pakietów *filter*.

A u mnie nie :(

> Nie ma tu osoby drukującej z AC via samba na windzie???
> Jak jest niech się pochwali! :)

Ale co to za różnica czy windows czy linuks? Mam serwer samby na Ra i tam
też jest cups. Drukuje aż miło. Jak podłączę się z Ac i drukuję do
tamtejszego cupsa via smb to działa *O* *ILE* drukuję do drukarki, której
sterownik jest na Ra (czyli przez drukarkę raw). Jeśli dam, sterownik
lokalnie na AC (HP Laser Jet) to jest jak wyżej. Czyli pokitrane jest cuś w
Acowym cupsie co dotyczy samych sterowników... A nie wiem co mam jeszcze
sprawdzić z rzeczy które są zainstalowane na Ra:

[root w zerwer root]# rpm -qa | grep cups
cups-clients-1.1.14-23
cups-lib-1.1.14-23
cups-1.1.14-23
cups-image-lib-1.1.14-23
[root w zerwer root]# rpm -qa | grep ghostscript
ghostscript-fonts-std-6.0-9
ghostscript-7.05-3

Czyli jedyna różnica to fonty dla ghostscripta. Zainstalowałem i dalej to
samo :(

pozdrawiam