k3b nie chce nagrywać

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pon, 1 Mar 2004, 08:13:36 CET

On Sun, Feb 29, 2004 at 09:54:11PM +0100, Adam Gapiński wrote:
> Osóbka znana jako bajcik w .artikon.one.pl, wystukała:
>                          ^^^^^^^^^^^^^^^ a to skąd się tu wzięło?
> [...]
> Mam to samo. Wpisałem w konfiguracji K3B że grupa to users i żaden z userów
> nie może nagrywać:
> [adas w dom adas]$ ls -l /dev/cdr*
> lrwxrwxrwx    1 root     root            4 2004-01-15 20:31 /dev/cdrom ->
> scd0
> lrwxrwxrwx    1 root     root            4 2004-01-15 20:31 /dev/cdrw ->
> scd1
>
> /dev/cdroms:
> razem 0
> [...]

zaiste, tylko ten mój user który mógł nagrywać był w grupie disk. U mnie
pomogło danie suida dla cdrdao.

Może chodzi o dostęp do /dev/cdroms? k3b coś takiego wyświetlał na
początku

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/