[Ac] gg2 i tleenx

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Pon, 1 Mar 2004, 09:48:08 CET

Nie mogę przekonać tych dwoje: gg2 i tleenx do tego aby pod kde same się
uruchamiały...
Mam w tecce systemowej psi i kmix a te dwa w/w za diabła nie chce kde
uruchamiać na starcie.
Ustawiłem w menedżerze sesji aby uruchamiał wybraną z zachowanych sesji.
Uruchomiłem to co chciałem  zapisałem aktualną sesję.
I nic. Psi i kmix ok a gg2 i tleenx nie...
Dla uprzedzenia uwag o dodaniu programów do Autostartu - już próbowałem.
A ponieważ mam trzy karty graficzne+2xCRT+1xTV i w związku z tym trzy
screen-y, to uruchamia się wtedy wszystko potrójnie - na każdym screenie
po 1 razie... :-(

Pozdrawiam
Grzegorz