bootdisk_net.img v2.0 - fdisk

Wto, 2 Mar 2004, 03:06:04 CET

Użytkownik Tomasz P. napisał:

>hmmm ...
>cóż wiem, co jest, ale i tak nie potrafię tego problemu rozwiązać ...
>Ktoś, kto kopilował jądro zbudował je z obsługą urządzeń opartą na devfs
>to (jak dla mnie) nowa rzecz ...
>przy starcie by to cudko zadziałało należy w lilo.conf
>dodać:
>append="devfs=mount"
>normalnie (np. w mandrake) jest to wykorzystywane do automatycznego
>podmontowywania urządzeń, czyli czytanie cdromu jak pod windą ...
>ale cóż ...
> [...]
Czy to o to ci chodzi?
append="devfs=mount"
root=/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part1 # To akurat /dev/hda1
root=/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part2 # A to /dev/hda2
root=/dev/ide/host0/bus1/target0/lun0/part2 # /dev/hdc2
root=/dev/ide/host0/bus1/target1/lun0/part3 # /dev/hdd3
Przed użyciem zamieszać, bo mogłem coś przekręcić ;).

A jak już mam radzić, to chyba wolałbym rescue-cd. Jakoś łatwiej coś
wykombinować, kiedy automatyka siada.

P.S. Ten ktoś mądrzejszy to akurat nie ja, ale 2.6.3 wymogło na mnie
rozgryzienie startowania z devfs.

--
Wiesław Kierbedź