Dalem ciala - PLD nie dziala ;-(

marcinek marcinek w nea.pl
Śro, 3 Mar 2004, 20:36:01 CET

Slawomir Kawala wrote:

>[...]. Probowalem
> bootowac system z dyskietki, sciagnalem rpm'a glibca, rozpakowalem i
> powrzucalem biblioteki do /usr/lib i /lib... nic nie dalo. Czy jest
> jakas opcja odratowac jeszcze system bez jego kompletnej reinstalacji?

Ja mam mam bardzo miłe soświadczenia w kwestii reanimacji pld przy
pomocy rescue CD PLD.
Bootujesz toto, czytasz faq (bardzo krótki) ładujesz moduły które
chcesz, a potem
mkdir /moje-martwe-pld
mount /dev/hda-mojego-root-fs /moje-martwe-pld
mount (pozostałych filesystemów martwego pld w odpowiednie podkatalogi w
/moje-martwe/pld)
poldek --root=/moje-martwe-pld

I jazda. Dzisiaj nawet dla zabawy zainstalowałem tak cały system :-)

marcinek