kernel 2.6.4-0.5 w AC - czy warto?

Pią, 5 Mar 2004, 00:44:01 CET

Użytkownik Wojciech 'Sas' Cieciwa napisał:

> [...]
Mam paczki z połatanym (na desktop może być, na serwerze też używam,
choć tam lirc niepotrzebny).

Mam też paczki pt. lirc-devinput:
ftp://farba.eu.org/pub/linux/pld/SRPMS/lirc-devinput-0.7.0-0.20031007.src.rpm
Jak widać trochę zleżały, ale powinien działać.

>gdzie to jest i jak sie to je [lirc]??
>
>					Sas.

To jest w cvs lirca.
A jak przyprawić dokładnie (tzn. po "developersku", a nie takie
chałupnictwo) wie napewno arekm.

--
Wiesław Kierbedź