kernel 2.6.4-0.5 w AC - czy warto?

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Pią, 5 Mar 2004, 01:02:42 CET

Wieslaw Kierbedz wrote:

> Mam paczki z połatanym (na desktop może być, na serwerze też używam,
> choć tam lirc niepotrzebny).

Też mam. Tylko wczoraj jakoś "przypadkiem", podczas upgradu systemu,
podmienił się na dystrybucyjny :> A skoro już go miałem, to nawet
uruchomiłem (myślałem, że sobie obejrzę bootsplasha ;p) i stwierdziłem,
że brakuje mi obsługi lirc. Później wyczytałem w archiwum tej listy, że
teraz się to robi przez evdev. Ale u mnie nie działa.  Jeszcze sprawdzę
jutro czy to wina łatania na starego lirca (choć jak patrzyłem, to łata
nic nie wycina tylko dodaje).