kernel 2.6.4-0.5 w AC - czy warto?

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 5 Mar 2004, 12:12:32 CET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> moduły do IDE/whatever są ładowane przed tym komunikatem? jeśli nie to pewnie
> initrd się złe wygenerowało.

Dokładnie! Miałem wczoraj to samo.
Botkietka-net - nie dodał modułu piix.ko - rescue, odp. zapis w
/etc/sysconfig/geninitrd i powtórna generacja - rozwiązały problem.
(pewnie problem w tym, że bootkietka jest na 2.4.20, a wtedy nie było
tak modularnego IDE)

BTW. kilka dni temu (zanim przeniesiono kernel-2.6.4) było ok - najpierw
zainstalowało się 2.4, a później upgrade do 2.6 bez problemów.

--
Andrzej Zawadzki