IPTables

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Pią, 5 Mar 2004, 12:52:21 CET

Dnia 5 marca 2004 o godzinie 12:43:05 z adresu ctr w post.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

TW> Witam

TW> Pytanie- jak powinno sie konfigurowac iptables w PLD. Chodzi mi o to, ze
TW> np w RH wystarczylo regolki wpisac w /etc/sysconfig/iptables i potem
TW> przypilnowac aby w rc.d byl skrypt iptables.
TW> Jak sie takie rzeczy robi w PLD? Nie chodzi mi o regolki filtrowania (te
TW> znam) tylko o zalecenia jak sie to powinno zrobic.

1. Instalujesz firewall-init
2. dopisujesz regulki w plikach, które znajdziesz w
/etc/sysconfig/firewall.d/ipv[4|6] (pelna intuicyjnosc nazw)
3. /etc/rc.d/init.d/firewall start

i po problemie ;)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Makarony u tego poety są normalne, jak u wielu innych.