Dwie propozycje do PLD

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 7 Mar 2004, 17:56:53 CET

Dnia 7 marca 2004 o godzinie 08:41:00 z adresu marcus w kernel.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MB> On Sat, 6 Mar 2004, Dariusz Wlodarczyk wrote:

MB> Tyle ze chyba wolisz zalozmy 100 netto plus 22% czyli 122 zl
MB> niz np 140 zl bez VAT?

Tylko który ISP daje dostęp za 100 netto bo u mnie żaden sensowny -
chyba, że mam ochotę na wiecznie nie działające łącze radiowe :( Nie
każdy mieszka w dużym mieście gdzie ISP od wyboru do koloru, a ja już
napewno nie :(

MB> A na zwolnieniu firmy moga az tyle stracic.

nie firmy a użytkownicy końcowi... jak zwykle sie na nich przerzuci
wszelkie podwyżki a firmy dalej będą ciągnąć na horendalnych marżach i
narzutach za badziewną jakośc usługi !

MB> Choć już są głosy jak to omijać i żeby ze "zw" zrobic "0%"
MB> pewną sztuczką, polegającą na... przeniesieniu siedziby ISP'a
MB> za granice i eksport usług.

I właśnie o to chodzi, że ISP sobie spokojnie dadzą radę w ten czy
inny sposób i co by nie było to w dupę dostanie użytkownik końcowy.
Więc wielki płacz ISP jest dla mnie niczym nie uzasadniony patrząc na
ceny dostępu w Polsce i dotychczasowe postępowanie providerów !

--
Pozdrowienia,
milley

;) Miejsce przed sceną w teatrze antycznym nazywa się prosektorium.