Dwie propozycje do PLD

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 7 Mar 2004, 18:04:05 CET

On Sun, 7 Mar 2004, Dariusz Wlodarczyk wrote:

> Dnia 7 marca 2004 o godzinie 08:41:00 z adresu marcus w kernel.pl,
> dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

> Tylko który ISP daje dostęp za 100 netto bo u mnie żaden sensowny -
> chyba, że mam ochotę na wiecznie nie działające łącze radiowe :( Nie
> każdy mieszka w dużym mieście gdzie ISP od wyboru do koloru, a ja już
> napewno nie :(

No, dopisz sobie jedno zero na koncu ;P
To byl przyklad.

> nie firmy a użytkownicy końcowi... jak zwykle sie na nich przerzuci
> wszelkie podwyżki a firmy dalej będą ciągnąć na horendalnych marżach i
> narzutach za badziewną jakośc usługi !

Co innego badziewna jakosc uslug,
a co innego "pułapki" fiskalne,
podoujace w kazdym razie wzrost kosztow.
A to z powodu braku mozliwosci odliczenia VAT (przy "zw"),
a to z powodu koniecznosci zatrudnienia sztabu prawnikow
myslacych jak te pisane na kolanie Ustawy omijac.

> I właśnie o to chodzi, że ISP sobie spokojnie dadzą radę w ten czy
> inny sposób i co by nie było to w dupę dostanie użytkownik końcowy.
> Więc wielki płacz ISP jest dla mnie niczym nie uzasadniony patrząc na
> ceny dostępu w Polsce i dotychczasowe postępowanie providerów !

Pojedz na Slowacje. Albo zajrzyj na www.telekom.sk i porownaj ceny.
Oni maja na wszystko 19% VAT. I dochodowego tez 19%.
Wyciagnij wnioski.

Bo nie o to chodzi by firma musiala stosowac "sztuczki", a o to by byl
jeden, prosty i niski podatek dla wszystkich. Tani w odprowadzaniu,
tani w egzekwowaniu. Po prostu PROSTY. Obnizenie kosztu naliczania
podatku powoduje obnizke kosztow firmy -> spadek cen.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-