budowanie i ...not stored in CVS repo

Nie, 7 Mar 2004, 20:54:02 CET

Użytkownik Dariusz Wlodarczyk napisał:

>Dnia 1 marca 2004 o godzinie 23:02:58 z adresu milley w gostyn.pl,
>dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

Przez dłuższy czas miałem w SOURCES/CVS/Root wpisane pld.org.pl - objawy
były jak u ciebie.
Jeśli jednak masz prawidłowo, a mimo to nie działa, to spróbuj ręcznie
podociągać co potrzebne.
Ja mam w ~/rpm taki skrypt:
#!/bin/sh
cvs -d:pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot login
cvs -d:pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot get SOURCES/$1

Buildera zapuszczam zawsze w ~/rpm, żeby w razie potrzeby odpalić skrypcik.
No i na koniec wtedy rpmbuild, zamiast builder rzecz jasna.

--
Wiesław Kierbedź