Blad przy odbieraniu poczty przez Outlook

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 9 Mar 2004, 12:44:56 CET

Lukasz Marciniak wrote:

> rc.local to chyba nie najlepsze miejsce do dodawania regulek
> filtrowania. Z tego co wiem, to poczatkowo wszystkie lancuchy sa na
> ACCEPT, a rc.local jest odpalane na koncu, wiec miedzy startem sieci, a
> uruchomieniem rc.local komp akceptuje wszystko. Myle sie?

Masz racje to rozwiązanie raczej hardcorowe :) to tylko przykład, sa
przecież w dystrybucji odpowiednie pakiety wspierające zarządzanie
(budowanie) firewallem (tree-firewall czy firewall-init).

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user