clamav - wykrywa wirusa, amavis - nie...

Śro, 10 Mar 2004, 16:51:01 CET

Dnia Wednesday 10 of March 2004 16:20, Jacek Osiecki napisał:

> Ślicznie, wykrył. Teraz wysyłam to pine'm przez amavisa:
>
> Mar 10 16:15:09 mainframe amavisd[29902]: (29902-01) Passed,
> <joshua w ceti.pl> -> <joshua w hybrid.pl>, Message-ID:
> <flpjvlmgddschlfnhdx w interia.pl>
>
> Dlaczego tak się dzieje? Coś źle zrobiłem? Wirusy w niezaszyfrowanym ZIPie
> wykrywa bez problemu - przykładowo:
clamowe sygnatury robione są dla całych maili z załącznikami na hasło
(łacznie z body) natomiast amavis próbuje poszatkować takiego maila na
czynniki pierwsze dając osobno body, osobno załączniki itd - stąd clamav nie
wyłapuje wirusów w zipach na hasło z osobna.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux