RA vs. AC [OT]

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 11 Mar 2004, 09:48:44 CET

On Thu, 11 Mar 2004, Pawel wrote:

> RA jest jedyną stabilną wersją PLD którą instaluję na serwerach o
> których wiem, że nie będę miał do nich dostępu przez najbliższe pół roku.
> Konfiguruję, właczam i chodzi (czasem zmieniam jądro na 2.4 - iptables,
> htb).
> Z AC na coś takiego bym się jeszcze nie odważył.

swobodnie mozna zainstalowac RA, potem zrobic upgrejd do AC i zostac jeszcze
na kernelu 2.4.

Takie "łamańce" dzialaja w kilkunastu miejscach ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}