Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Pią, 12 Mar 2004, 00:59:55 CET

Użytkownik Wojciech 'Sas' Cieciwa napisał:

>On Thu, 11 Mar 2004, Wieslaw Kierbedz wrote:
>[...]
>>

>Czyli co jeszcze ??
>Moze innym tez sie przyda .......
>
>					Sas.

Lirc (stary - lirc_gpio, serial, parallell itd.), supermount, pktcdvd,
quick-cam usb (w standardzie są tylko mono stery, w tym - kolor).
Wiem, że supermount był i na devel dyskutowany, pilota teoretycznie
obsługuje evdev (jednak nie każdego).
I zdania mieliście podzielone, więc się nie wciskałem.

--
Wiesław Kierbedź