[AC] 2.6.4-0.15 - 0.16

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 12 Mar 2004, 09:23:55 CET

jakie rc-scripts i jakie iproute2 ??

na najnowszych problem nie wystepuje ..
wczesniej owszem.

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}