[Ac] ja nie nadążam... :(

marcinek marcinek w nea.pl
Czw, 11 Mar 2004, 10:09:45 CET

On Wed, 2004-03-10 at 18:40, Bartosz Taudul wrote:
> "Słuchajcie, wy się nie znacie, a ja wam powiem jak macie robić pld,
> żeby było dobrze."

A jest dobrze? Myślałem, że PLD ma być pełnokrwistą dystrybucją, biorącą
wszystko co najlepsze z doświadczeń innych... Taki Debian lepszy niż
Debian i RH lepszy niż RH :-)
W tej chwili to nie jest produkt dla "bardziej zaawansowanych". Ja bym
go określił produktem niszowym :-)

I raczej nie staram się powiedzieć jak macie robić dystrybucję (mimo, że
propozycja była raczej konkretna być może stąd nieporozumienie). Moim
celem jest sprowokowanie konstruktywnej dyskusji. Skąd pomysł?
Ano przeglądając tę listę: pld-USERS-pl widzę, że co druga odpowiedź to:
"Dziwne u mnie działa ale mam z "nest" albo "jak sobie zbudujesz z CVS
to zadziała"

> A przyczyny burdelu na ftp jest dupowaty RM.

A co|kto to jest RM?

> wolf
marcinek