clamav - wykrywa wirusa, amavis - nie...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 11 Mar 2004, 08:56:00 CET

On Thu, 11 Mar 2004, Andrzej Zawadzki wrote:

> Ale nie napisałeś :-P
> To, którą masz wersję?

amavisd-new-20030314-3 - jedyny jaki jest w PLD dla Ra...

> Tu Ci nie pomogę bo mam postfiksa.

Już działa, w readme amavisa był zły wpis dla exim3 - poprawiłem w DIRECTORS
a zapomniałem w ROUTERS :)

Teraz jeszcze się zastanawiam, jak zrobić by w logach exima pojawiała się
informacja o tym że złapano wirusa... Owszem, jest to w logach amavisa, ale
przydałoby się też w eximowych :)

Druga rzecz - jak wysyłam maila za pośrednictwem mojego serwera, to jest on
(mail) sprawdzany dwukrotnie - przy przyjmowaniu wiadomości do wysyłki i
przy wysyłaniu jej... coś robię nie tak?

Ech... czyli w Ra - nic z tego... :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki