clamav - wykrywa wirusa, amavis - nie...

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 11 Mar 2004, 12:16:54 CET

Mniej wiecej Thu, Mar 11, 2004 at 11:47:35AM +0100, zainteresowany Jacek Konieczny rzekl:
> Powiadamianie nadawcy jest be i musi być domyślnie wyłączone!

Dokładnie.

> Inna sprawa powiadamianie niedoszłego odbiorcy lub administratora.
> Wiadomość nie powinna znikać bez śladu. U mnie każdy user może
> powiadamiania dla siebie wyłączyć. Nadawca nigdy nie dostaje informacji
> o odrzuceniu wirusa.

a nie byłoby dobrym pomysłem powiadamianie lokalnych senderów?
amavis-new wie kto jest lokalny, kto nie, choć bezpośrednio nie ma
takiej opcji ZTCP.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A