Gdzie kernel 2.4 dla AC?

btower btower w osiedle.net.pl
Czw, 11 Mar 2004, 23:20:48 CET

Dnia czw 11. marca 2004 22:49, Wieslaw Kierbedz napisał:

> Hm, z winex kłopoty miałem zawsze. Masz kupnego, czy z cvs?
Duzo mam pakietów z wine i iwnex. Zaden na 2.6.4-0.5 nie działał.
Dałem se spokój z 2.6.

> A kerneli 2.6 używam pełnych wersji, czyli 2.6.1-1, 2.6.3-1 itd.
> Wersje 2.6.x-0.x to różne rc, te omijam.

No kiedys napewno spróbuje jeszcze

> I nie narzekam.
> Na stacji mam 2.6.1, a na rout/serwerze 2.6.3.
> DYSTRYBUCYJNE, no prawie ;).

Ja teraz mam prawie dystrybucyjne 2.4 bo dystrybucyjne na stacje praktycznie
nie nadają się.
Trochę się pewnego razu namęczyłem co zrobić aby java nie wywracała się.
Okazało się że należy grsecurity w jądrze dystrybucyjnym usunąć.
Pozatym stosuję patche na framebuffer vesa aby mieć taką same odświerzanie w
X-ach i konsoli.

Stawiam tezę:
Na stację jądro dystrybucyjne nie nadaje się.