freetype(?) a wygładzanie fontów

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 12 Mar 2004, 13:35:55 CET

W liście z pią, 12-03-2004, godz. 12:57 +0100, Paweł Zaskórski napisał:

> dotychczas wszystko działało prawidłowo, tzn. miałem ładnie wygładzone
> fonty. Dziś uaktualniałem część pakietów, m.in. freetype oraz xft. Po
> upgradzie nie ma już wygładzania fontów. Googlałem i... znalazłem
> wskazówkę by ustawić zmienną GDK_USE_XFT na "1", jednak to nie pomogło,
> w aplikacjach opartych na gtk czy na stronach www, czcionki nadal
> przezentują się nieciekawie. Ktoś mógłby coś doradzić?

A to czasem nie jest problem związany z fontconfig, a dokładniej ze złym
renderowanijm czcionek które cośtam mają skopane?

Zobacz, czy nie pomoże dodanie pliku ~/.fonts.conf o zawartości:

[aflinta w dzpwork aflinta]$ cat .fonts.conf
<?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE fontconfig SYSTEM "fonts.dtd">
<fontconfig>
    <match target="font">
    </match>
</fontconfig>

Pozdrawiam

	Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous