Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Czw, 11 Mar 2004, 23:29:50 CET

Użytkownik btower napisał:

>Duzo mam pakietów z wine i iwnex. Zaden na 2.6.4-0.5 nie działał.
>Dałem se spokój z 2.6.

>No kiedys napewno spróbuje jeszcze

Prawie znaczy więcej.
Mam wszystko, co P. Cięciwa i spółka wrzucili plus jeszcze trochę.

>Ja teraz mam prawie dystrybucyjne 2.4 bo dystrybucyjne na stacje praktycznie
>nie nadają się.
>Trochę się pewnego razu namęczyłem co zrobić aby java nie wywracała się.

Na stacji nie mam kłopotów (ale mało używam).

>Okazało się że należy grsecurity w jądrze dystrybucyjnym usunąć.
>Pozatym stosuję patche na framebuffer vesa aby mieć taką same odświerzanie w
>X-ach i konsoli.

Na 2.6 mam to bez łat. Vesa 3.0 + GF DDR.
[syntetyk w mincho syntetyk]$ fbset
mode "800x600-75"
    # D: 48.001 MHz, H: 46.876 kHz, V: 75.121 Hz
    geometry 800 600 800 600 16
    timings 20833 96 32 16 4 96 4
    rgba 5/11,6/5,5/0,0/0
endmode

>Stawiam tezę:
>Na stację jądro dystrybucyjne nie nadaje się.

Przewracam tezę (obalam - ładne słowo). Jest całkiem dobre.
Choć nie każda wersja.
Polecam 2.6.1 (na stację - na serwer nie, bo mremap jeszcze dziurawe).
:)

--
Wiesław Kierbedź