Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 11 Mar 2004, 23:42:49 CET

Dnia 11 marca 2004 o godzinie 22:45:53 z adresu wolf42 w wp.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

BT> On Thu, Mar 11, 2004 at 10:21:02PM +0100, Grzegorz wrote:
BT> Bo takie mam widzimisię.

BT> Wezmę się za to co będę chciał. To że luserii coś nie działa to nie mój
BT> problem.

No cóż odezwał się poważny człowiek i wielki "developer" co to ma
luserię w jedynym właściwym miejscu. Tyle tylko, że ta odzywka
świadczy bardziej o wystającej z butów słomie niż o chęci zrobienia
czegoś sensownego :(

Gdyby wszyscy developerzy kierowali się widzimisie tak jak ty to czas
byłoby się zastanowić czy dalej jechać tym pociągiem o nazwie PLD.
Chyba na całe szczęście reszta developerów traktuje to co robi
bardziej poważnie i nie mówi, że to że coś nie działa ma gdzies.

--
Pozdrowienia,
milley

;) Sukcesy są to kury białe z czarnym wykończeniem.