Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 12 Mar 2004, 01:24:43 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 03/12/2004
12:59 AM:
[CIACH}
> Wiem, że supermount był i na devel dyskutowany, pilota teoretycznie
[CIACH[

A ja bym bardzo chcial supermounta-jak mozna to najlepiej jako modul.
Na mojej stacji roboczej, reczne montowanie jest tylko uciazliwe. Nie
mowiac o tym, jak masz kieszen i tam wkladasz rozne dyski z roznymi
partycjami itd.-albo jakas mega mieszanina w /etc/fstab i komunikat o
bledach przy ladowaniu, ze nie moze zamontowac, albo (to wybralem)
dopisany wlasny skrypt do rc.local. Supermount naprawde by sie przydal.

Ps. Planowane jest na najblizszy czas wydanie jakis kolejnych ISO
PLD2.0pre? Bo chce sie wreszcie przesiasc, ale wolalbym na nowsze (KDE
3.2, albo nawet 3.2.1, kernel 2.6.4, itd.) zamiast jakies minimum
instalowac i wszystko poldkiem dociagac-lacze mi nie pozwala za
bardzo, a poza tym lubie miec na CD wszystko:). To co? Moze ktos jak
ma chwile, to zrobi nowe obrazy?

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<