Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 12 Mar 2004, 09:33:45 CET

Wieslaw Kierbedz wrote:
> [...]
		      ^^^^^^ :-)

> Lirc (stary - lirc_gpio, serial, parallell itd.), supermount, pktcdvd,
> quick-cam usb (w standardzie są tylko mono stery, w tym - kolor).
> Wiem, że supermount był i na devel dyskutowany,

Tak. Supermount na stacji roboczej jest świetny (i wbrew pozorom nie mam
z nim problemów) - czy nie możesz Wojtku dodać jakiegoś bconda (zresztą
coś takiego już ktoś propnował)? Wiem, że to coś sporo zmienia w wielu
miejscach co może sprawiać problemy w utrzymaniu ale gdybyś mógł to
byłoby fajnie...

ps. kernel-smp-2.6.4-0.22 i wciąż mi na tym nie działa dhcp (pisałem już
o tym - szlak mnie trafia - chcesz strace?

--
Andrzej Zawadzki