Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Pią, 12 Mar 2004, 12:46:53 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

>Masz jakiś 100% test na spowodowanie zwisu driverów nvidii?
>Mam jeszcze na jednej partycji Ra na 2.4 to bym sprawdził co i jak...

Ra nie używam od ponad roku, więc się nie wypowiem.
100% sposobu, to nie znam, ale...
1. Przy ostrym mieszaniu w tematach/motywach gnome - te takie błyszczące
najbardziej potrafiły mi 1 na 3 próby
zawiesić machinę.
2. Przechodzenie z fullscreen do okna i z powrotem w xawtv przy
włączonym v4l.
3. Sporadycznie w innych okolicznościach, trudnych do ścisłego
określenia ;).
Oczywiście dodatkowe zasobożerne procesy, uruchomione jednocześnie, mile
widziane.

P.S. Beta z Japonii - 4620 łatana "minion.de" działa u mnie
najstabilniej (sic!). 4336 - oficjalne dla 2.6 nie sprawdziły się.

--
Wiesław Kierbedź