Pomozcie - generowanie initrd

Pią, 12 Mar 2004, 16:46:32 CET

Osóbka znana jako Adam K., wystukała:
> [...]
> czegoś dziwnego nie masz w /etc/sysconfig/geninitrd...
>
>  >> Chyba czeka mnie downgrade - na 2.6...0.5 tak nie mialem
>  >
>  > To Ci pewnie nic nie da
>
> Poradzilem sobie choc nie wiem skad powstal problem, jak wczesniej go
> nie bylo. W /etc/modprobe.conf byly wpisy typu alias eth0 /bin/true. Nic
> tam nie mieszalem, maszynka od 0 na ac postawiona, wiec jakis byk jest w
> pld. W kazdym razie wywalilem tego konfa, dalem reinstall
> module-init-tools i stworzylo mi ten plik - tyle ze pusty, no i teraz
No to teraz go morzesz sobie ładnie wygenerować:
# generate-modprobe.conf > /etc/modprobe.conf

I jak będziesz jeszcze miał coś nie tak to zerknij do /etc/modules.conf czy
tam aby nie siedzą jakieś:
alias eth0 ...

U mnie:
[adas w dom adas]$ sudo cat /etc/modprobe.conf | grep true
install hid /sbin/modprobe --first-time --ignore-install hid &&
{ /sbin/modprobe keybdev; /sbin/modprobe mousedev; /bin/true; }
install usbmouse /sbin/modprobe --first-time --ignore-install usbmouse &&
{ /sbin/modprobe hid; /bin/true; }
install wacom /sbin/modprobe --first-time --ignore-install wacom &&
{ /sbin/modprobe evdev; /bin/true; }
remove ov518_decomp /sbin/modprobe -r --first-time --ignore-remove
ov518_decomp && { /sbin/modprobe -r ov511; /bin/true; }

> Bede wdzieczny, jak ktos odpowie czy sam stworzylem problem, czy tez
> jest to blad dystr.???

pozdrawiam