Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Pią, 12 Mar 2004, 22:29:17 CET

Użytkownik btower napisał:

> [...]
Tu chodziło o javę. Używam jej tylko jako użytkownik przeglądarek.

>To nie ma sensu co piszesz.
>Znaczy że nie każde wydanie jądra dystrybucyjnego jest dobre czy nie każde
>sprawdzałeś?

Jedno i drugie, ze wskazaniem na drugie.

>Podejrzewam ze nie kazde sprawdzałeś i nie pod kazdym kątem bo czas na to nie
>pozwala.

Oczywiście. A wszystkie wersje 2.4 ktoś sprawdzał? I "pod każdym kątem"?

>Precież każde następne wydanie powinno być tylko lepsze, a jak nie to znaczy
>że to nie idzie w tym kierunku (ale przecież nie musi, nic na siłę).

O tym dalej.

>Napisałeś że mało testowałeś a chcesz obalać tezę.

Coż tezę należałoby najpierw udowodnić :P.

>Chyba Ci się nie udało.

Nie testowałem rzeczywiście wszystkich wydań i nie pod "każdym kątem",
ale pokaż mi takiego :-P.
Mam kartę tv, grafikę nvidii, winmodem, płytę kt7a rev 0.1 (wykańcza
pamięci noname) i athlona, pilota na serialu, nagrywarkę tylko cd i
czytnik dvd.
To wszystko na 2.6 działa mi lepiej (płynniej, stabilniej), niż działało
na 2.4.
2.6.0, 2.6.1, 2.6.3 - teraz czekam na 2.6.4-1.
Zwracam uwagę na kilka faktów - AC stable jeszcze nie wyszło.
Nie każde wydanie z kernel.org jest lepsze od poprzedniego (np. 2.4.24
wyszło ze względu na słynną dziurę, choć nie planowano tego jeszcze),
a w distro tym bardziej, bo do dystrybucyjnego kernela są dodawane nowe
funkcjonalności i łaty do stabilności/wydajności (błe - ści psi bżdzi
nieładnie to brzmi).
A łatki, które dobrze działały jeszcze na 2.6.1, na 2.6.3 już nie
działają (vide bootsplash), lub działają gorzej - nie wszystko da się
przewidzieć.
Więc nie zawsze nowszy będzie lepszy.
Na workstacji (już pisałem),  mam 2.6.1 (2.6.3 też, ale lubię bootsplasha).
Na serwerze ze względu na ostatnie dziury mam 2.6.3 (uptime - 17 dni -
tyle minęło od upgrade kernela).

Jako podsumowanie powtórzę:

--
Wiesław Kierbedź