Gdzie kernel 2.4 dla AC?

Pią, 12 Mar 2004, 23:07:56 CET

Użytkownik btower napisał:

>No nie.
>Ale ta seria osiągnęła swoją stabilność i kompatybilność z większością
>aplikacji i dlatego póki co jest podstawą większości dystrybucji.

>No to ja dowodzę że nie działa "to" i "to" (2.6.4 czyli nowsze od Twojego
>2.6.1) co  dla mnie i według mnie jest faktem.

Czyli co?

>Między 2.6.1 a 2.6.4 które testowałem są jeszcze po środku dwa numerki ale
>fakt że nie było to pełne wydanie!

2.6.3 sprawdzałem

>No to zależy od konkretnego sprzętu.

Właśnie. Trochę się dałeś wypuścić.
Bo widzisz moja karta tv nie działała na ŻADNYM jądrze 2.4 w PLD.
Potrzebuje v4l2. Dla kerneli 2.4 było to dostępne tylko z łatami,
których w PLD nie było.
W 2.6 to jest w standardzie.

>Zresztą należy podkreślić że chodzi o wydania wersji nieoficjalnej bo stable
>AC nie wyszło i szybko pewnie nie wyjdzie.
>
>Moim zdaniem rozwiązaniem będzie nowy branch dla kernel.spec na workstacje.

Przesyłam ci na priv link do binarek i speca :) właśnie takiego.

>Przykładowo kerneli w gentoo mamy zatrzęsienie

Gentoo trochę jest dystrybucją, a trochę serwisem - w takim układzie
można zrobić inne rzeczy.

Wiesław Kierbedź