przekierowanie p2p

Slawomir Kawala slwkk w alternatywa.net
Pią, 12 Mar 2004, 23:25:18 CET

On Fri, 12 Mar 2004 23:09:52 +0100 (CET)
Arkadiusz Chomicki <duch w wla.pl> wrote:

>  moze macie jakies lepsze pomysly zeby sam ruch p2p przekieroiwac?

Ja kombinowalem z iproute2, ale cos nie wychodzi... pewnie o czyms
zapomnialem... no wiec jedno lacze to neo, drugie DSL

80.53.48.192/29 - adres sieci
80.53.48.194 - ip serwera z dsl
80.53.48.193 - modem / gateway
192.168.1.0/24 - lan#1
10.0.0.0/24 - lan#2

eth0 - 192.168.1.0/24
eth1 - 10.0.0.0/24
eth2 - 80.53.48.194

Default route jest ustawione na neo+, wszystko defaultowo sobie smiga na
neo, rowniez p2p, a wszystko co markowane na 0x99 ma isc na DSL.
Napisalem taki skrypt:

http://80.55.96.190/neo

Zamarkuje sobie powiedzmy
iptables -t mangle -A PREROUTING -d pld-linux.org -j MARK --set-mark
0x99

teraz puszczam ping do pld-linux.org i nie mam odpowiedzi, stronka sie
nie wczystuje... podgladam sobie tcpdumpem ruch na interfejsie eth2
(dsl) i widze tam, ze jest odpowiedz na icmp... tak jakby serwer nie
wiedzial co zrobic z tym pakietem po jego odebraniu... Nie chcialo mi
sie jeszcze do tego bardziej przysiadac... jak cos wymyslisz na
podstawie tego skryptu to daj znac.

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167