Tylko mikrofon na wyjściu

Quickest quickest w wp.pl
Sob, 13 Mar 2004, 21:25:20 CET

Jak można ustawić sam mikrofon na wyjściu???
W tej chwili w konfiguracji programiku do nagrywania mam ustawione
/dev/dsp i np. jak chcę coś nagrać i przy okazji słucham muzyki (muzyki
w słuchawkach w słuchawkach) to nagrywa mi się mój głos i przy okazji
muzyka (czyli wszystko z /dev/dsp), a chodzi mi o to, aby nagrywany był
tylko i wyłącznie dźwięk z wejścia mikrofonowego i niczego innego,
niewiem jest może coś takiego jak /dev/microphone czy coś w tym rodzaju?
Dodam, że mam kartę SB Live Value, konfig karty w /etc/modules.conf
(alsa ver. 1.0.1-1)
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie ;)

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864 | "Los jest ślepy, ale trafia bez pudła."