Tylko mikrofon na wyjściu

Sob, 13 Mar 2004, 23:26:38 CET

Użytkownik Quickest napisał:

>Jak można ustawić sam mikrofon na wyjściu???
>W tej chwili w konfiguracji programiku do nagrywania mam ustawione
>/dev/dsp i np. jak chcę coś nagrać i przy okazji słucham muzyki (muzyki
>w słuchawkach w słuchawkach) to nagrywa mi się mój głos i przy okazji
>muzyka (czyli wszystko z /dev/dsp), a chodzi mi o to, aby nagrywany był
>tylko i wyłącznie dźwięk z wejścia mikrofonowego i niczego innego,
>niewiem jest może coś takiego jak /dev/microphone czy coś w tym rodzaju?
>Dodam, że mam kartę SB Live Value, konfig karty w /etc/modules.conf
>(alsa ver. 1.0.1-1)
> [...]
A to alsa nie obsługuje wyboru źródła nagrywania?
Alsamixer odradzam, bo widzę, że może być zbyt skomplikowany.
Spróbuj aumi-gtk i przestaw źródło z master na microphone.
Napisałbym ci komendę, ale to byłoby niedydaktyczne.

--
Wiesław: - Pozdrawiam.- Kierbedź: "Tak! Jestem niedorozwinięty. Jeżeli moi przeciwnicy rozumieją przez to, upośledzenie i zaburzenia procesów myślenia, to tak! Jestem niedorozwinięty! Spytajcie ich! Tych głodnych ludzi, którzy nie mają pracy, czy jestem niedorozwinięty! Oni wiedzą najlepiej. Nie dorobkiewicze z wypchaną kabzą, ale zwykli, szarzy ludzie!"