Mozilla java i BSK Online

marcinek marcinek w nea.pl
Nie, 14 Mar 2004, 16:01:11 CET

Witam listowiczów,
Problem raczej nie związany wyłaćznie z PLD, ale występujący i tutaj...
System BSK Online od niedawna działa (a raczeju usiłuje) z mozillą i
Javą. Do tej pory działało mi wyłącznie w netszkapie.

Problem jest następujący: Nie mogę podpisać przelewu, bo marudzi mi że
nie mam jakiegoś komponentu. PRoblemem może być albo java (mod netszkapą
chodzi), albo jakieś ustawienie policy managera javym albo coś w mozilli.
Używam mozill z AC i IBM Java 1.4.1. Problem pojawia się na wersji 1.3.1
także. Próbowałem sunowskiej javki, ale źle reagowała na mozille
skompilowaną gcc3 :-)

Wątek jawy i systemu BSK się już pojawiał na tej liście więc wiem, że
przynjamniej niektórzy listowicze już z tym walczyli...

marcinek