LVM2 initrd rootfs ciąg dalszy

marcinek marcinek w nea.pl
Pią, 12 Mar 2004, 14:48:01 CET

On Fri, 2004-03-12 at 12:17, Artur Frysiak wrote:

> [...]

Odszczekuję: HAU! HAU! HAU!
jak się używa lvm-initrd.1.xxx przy grupie na LVM2 to tak wychodzi.

> A masz wsparcie do devfs w jądrze ?
> linuxrc mountuje sobie /dev a tam już są potrzebne urządzenia
> automagicznie.

Nie nie mam. Myślełem że nie należy lubić devfs?

> geninitrd używa busybox więc o ile busybox-initrd ma mknod to można tego
> użyć w linuxrc.

Rewelacja. O to chodziło.

> Pozdrawiam

Ogólnie to się udało. Ale perypetie były. I krew mnie zalała na bałagan
w pakietach. Zacząłem zabawę gdzieś, kiedy obowiązywało jajo 2.6.4-0.5 i
giecec jakiś inny niż dziś.
Całość sprowadziła się do lekkiego podskrobania geninitrd (uselvm=yes)
bo sam jakoś się nie domyślał i przekompilowania lvm2 z CVS z --with
initrd bo nikomu nie chciało się zbudować paczki lvm2-initrd...
I to z tym kompilowaniem były jazdy bo musiałem coś tam dołożyć, co
wymagało apgerejdu połowy systemu itd.

Dzięki
marcinek