Ruch miedzy AP a koncowka

Mateusz phx Murawski phx w tlen.pl
Nie, 14 Mar 2004, 16:03:33 CET

Witam
Moze tu mi ktos pomoze bo juz trace nadzieje i kolejny dzien :)
Posiadam AP Compex WP11B+. Chcialbym dostac sie do niego przez ethernet.
Ustawilem mu adres z 192.168.2.2 i jedynie co, to moge sie dostac jezeli
ustawie swoja karta sieciowa na JA na adres 192.168.2.x Z serwera na ping odpowiada. Jakie opcje zmienic w AP czy tez na serwerze zeby przyjmowal polaczenie z 192.168.1.x?

Na Compexie mam tak ustawione
IP Address 192.168.2.2
Network Mask 255.255.0.0
Management Gateway Ip 0.0.0.0 tak wlasciwie do czego to jest bo help nie wspomina o tym. Probowalem tu wpisac adresy kart sieciowych z serwera i nic.
			eth1-192.168.1.1-----192.168.1.2 JA
NET-eth0------serwer---
			eth2-192.168.2.1-----192.168.2.2 AP

Tak to wyglada graficznie :) Moze to kwestia ustawienia czegos na serwerze (PLD AC i586). Mam tam Shorewall2 2.0.0 i ruch miedzy tymi strefami jest dopuszczony bez ograniczen a nawet gdy jest zablokowany nic w logach nie widac, zadnej proby polaczenia. Sprawdzalem czy kabel jest dobry. Przy probie polaczenia miga lampka na AP. Arping na AP z serwera tez nie odpowiada Ma ktos jakis pomysl?