STBR: Zepsuty gkrellm

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 17 Mar 2004, 14:29:01 CET

W liście z śro, 17-03-2004, godz. 14:22 +0100, Andrzej Zawadzki napisał:

> z tą?
>
> /usr/lib/libgtk-x11-2.0.so.0: undefined symbol: g_type_class_add_private

Ciekawe, gdzie coś takiego wywala? U mnie jakoś bez problemów jedzie.
Nie bawiłeś się może jakimiś gtk+2 2.3.x?

> Chyba Jacek ma rację - trzeba wszystko zbudować.

Bzdura.

> ps. Ja nie mam pretensji bo to było w ready i --downgrade rozwiązało
> problem. Tylko, że ktoś w innym poście pisał, że nic się nie zmianiło i
> powinno działać wszystko oprócz gnome - chyba, że coś nie tak rozumię... ;-)

Bo dziwnym trafem jakoś u mnie działa.

Pozdrawiam

	Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous