Mozilla java i BSK Online

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 14 Mar 2004, 16:50:18 CET

Dnia nie 14. marca 2004 16:01, marcinek napisał:
> Witam listowiczów,
> Problem raczej nie związany wyłaćznie z PLD, ale występujący i tutaj...
> System BSK Online od niedawna działa (a raczeju usiłuje) z mozillą i
> Javą. Do tej pory działało mi wyłącznie w netszkapie.
>
> Problem jest następujący: Nie mogę podpisać przelewu, bo marudzi mi że
> nie mam jakiegoś komponentu. PRoblemem może być albo java (mod
> netszkapą chodzi), albo jakieś ustawienie policy managera javym albo
> coś w mozilli. Używam mozill z AC i IBM Java 1.4.1. Problem pojawia się
> na wersji 1.3.1 także. Próbowałem sunowskiej javki, ale źle reagowała
> [...]

[jack w pldworkstation home]$ rpm -qa|grep "mozilla\|java"
java-sun-jre-1.4.2_03-1
mozilla-1.6-2
mozilla-plugin-macromedia-flash-6.0r79-4
mozilla-lang-pl-1.6-1
mozilla-firefox-lang-pl-0.8-0.3.1
mozilla-firefox-0.8-1.1.1
netscape4-plugin-java-sun-1.4.2_03-1
mozilla-plugin-gcc32-java-sun-1.4.2_03-1
java-sun-tools-1.4.2_03-1

I wszystko daje radę (i zwykła mozilla i firefox). Pytanie: czy
przeglądarka Ci nie blokuje jakichś wyskakujących okienek (wiem, głupie)
oraz czy ściąga ten AFAIR 247 plik.jar do końca z komunikatem
"aplet.bskonline.inited" czy jakoś tak. Jakby co, podeślij numer konta to
w ramach testów możemy sobie poprzelewać po 1gr ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/