2.6.4 do bani??? ( długie )

Nie, 14 Mar 2004, 17:15:34 CET

Osóbka znana jako Cezary Krzyżanowski, wystukała:
> Witam
>
> Jak wynika z tematu, użeram się z 2.6.4. Zainstalowałem z paczki i
> zaczeła się jazda. Po pierwsze:
> polskie font szlagen trafił, MC to wygląda po prostu upojnie, jak zamiast
> kresek są hashe.

Też tak mam, ale nie od 2.6 tylko od początku Ac. Przejście z trybu
graficznego do tekstowego tak kaszani :-( Pomoga (na chwilę):
# /etc/rc.d/init.d/console restart

> Co dalej..nie mogę sobie zbudować żadnej paczki sterowników - ani nvidii,
> ani asly!!

Hmm, a nvidia przypadkiem nie leży na ftp? Ja budowałem na 2.6.4-0.5, -0.15
z brancha LINUX_2_6

> Co się dzieje z tym jajkiem?? System chodzi "stabilnie" na sterach z
> paczki, zarówno
> nvidii, jak i alsa (kernel-sound-alsa), lecz już alsa z paczki nie ruszy

Alsa nie używam to nie podpowiem :(

pozdrawiam