phpOpenTracker.spec

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Pon, 15 Mar 2004, 00:07:54 CET

Dnia 14 marca 2004 o godzinie 23:05:13 z adresu adamg w biomerieux.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

AG> On Sun, Mar 14, 2004 at 10:51:48PM +0100, Dariusz Wlodarczyk wrote:

AG> Wywalić linijkę
AG> %include /usr/include/rpm/macros.php

Działa a jakże ;) Tyle, że autor phpOpenTracker-a pisze w dokumentacji
tak:

[cytat]
If you have a PHP installation with a working PHP Extension and Add-On
Repository (PEAR) [18] environment, you may use the PEAR Installer to
unpack the phpOpenTracker distribution and install it:

pear install phpOpenTracker-X.X.X.tar.gz
[/cytat]

Hmmm czy ja muszę robić speca według szablonu dla pear? Czy mogę
zrobić speca "normalnego" tyle, że wrzucić Trackera do strukturki
pear? Chodzi mi o to jak jest politycznie poprawnie ;)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Pan Dulski był sterylizowany przez żonę