[OT] Banki [było] Re: walnięta(chyba) mozilla w ac

Pon, 15 Mar 2004, 02:16:13 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Piotr 'drozdo' Drozdowski, wystukała:

>Wiesz u mnie strona demo w konq nie otwiera się do końca... W związku z tym
>spuszczam taki bank w kiblu... Z przetestowanych LUKAS i WBK jest OK -
>zarówno w każdej mozilli, jak i w konq...
>Więc  jak przedpiśca uważam - błąd jest po stronie banku :(
>
>pozdrawiam

Panie Adamie, może się czepiam, ale banki testuję pod zupełnie innym kontem.
I uważam, że o ile o sprzęcie i napojach gazowanych konkretnych marek,
wolno tu napisać, to chwalenie banków (kontekst, chociaż odnosi się do
oprawy sieciowej, w połączeniu ze "...spuszczam taki bank..." jest
jednoznaczny), to jednak niezamierzona kryptoreklama.

P.S. Wymieniłeś akurat instytucje, których nie lubię/cenię (niezbyt
ciekawe doświadczenia "pozainformatyczne").
Uważam, że dobry bank, to nie koniecznie ten, którego informatycy
pracują najsprawniej.

--
Wiesław: - Pozdrawiam.- Kierbedź: "Tak! Jestem niedorozwinięty. Jeżeli moi przeciwnicy rozumieją przez to, upośledzenie i zaburzenia procesów myślenia, to tak! Jestem niedorozwinięty! Spytajcie ich! Tych głodnych ludzi, którzy nie mają pracy, czy jestem niedorozwinięty! Oni wiedzą najlepiej. Nie dorobkiewicze z wypchaną kabzą, ale zwykli, szarzy ludzie!"