[OT] Banki [było] Re: walnięta (chyba) mozilla w ac

Pon, 15 Mar 2004, 02:32:07 CET

Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> Panie Adamie, może się czepiam, ale banki testuję pod zupełnie innym
> kontem. I uważam, że o ile o sprzęcie i napojach gazowanych konkretnych
> marek, wolno tu napisać, to chwalenie banków (kontekst, chociaż odnosi
> się do oprawy sieciowej, w połączeniu ze "...spuszczam taki bank..." jest
> jednoznaczny), to jednak niezamierzona kryptoreklama.

Możliwe. Nie miałem na celu reklamy... ani reklamy "negatywnej". Ale dopóki
nie dostosują się do norm to dalej "spuszczam" takie banki.

> P.S. Wymieniłeś akurat instytucje, których nie lubię/cenię (niezbyt
> ciekawe doświadczenia "pozainformatyczne").

Wiesz ja mam zgoła inne doświadczenia z innymi bankami. Też
pozainformatyczne :(

> Uważam, że dobry bank, to nie koniecznie ten, którego informatycy
> pracują najsprawniej.

A ja uważam, że jak już ma korzystać z banku, to najszybciej z tego, który
nie sprawia problemów w korzystaniu...

pozdrawiam