[OT] Banki [było] Re: walnięta (chyba) mozilla w ac

Pon, 15 Mar 2004, 02:46:48 CET

Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> Przepraszam - miałem na myśli kąt, a nie konto (analfabetyzm palcowy).
> WK

No to może zróbmy ranking banków w internecie? Podobny do tego z
mozilla.pl(?) - teraz chyba nie działa, więc nie mogę podać dokładnego
adresu :(
Co kto używa i co mu działa/albo nie...
?
No i najważniejsze: czy jest zadowolony z warunków i obsługi?

PS Tak, tak wiem - bardzo wilekie NTG...

pozdrawiam