Modem do NEO

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 15 Mar 2004, 13:49:16 CET

On Mon, Mar 15, 2004 at 12:51:40PM +0100, panta_rei wrote:

> Używam po 2 sztuki Sagema i Thomsona i generalnie chodzą niby tak samo
> ale jakoś Thomson bardziej elegancko i chyba troszke stabilniej (może
> to jest spowodowane złą jakością linii telefonicznej), więc jak już
> miałem wybór... wybrałem Thomsona

Ja miałem problem z Thomsonem taki, że coś za często się rozłączał. Tak
2-3 razy na dobę. Były np. przypadki rozłączenia się 1 minutę po
nawiązaniu połączenia. Sagema nie miałem. Po podpięciu do Windows XP
pracuje znacznie stabilniej :-).

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --