mplayer + alsa = brak kontroli tempa

Pon, 15 Mar 2004, 18:38:37 CET

Użytkownik marcinek napisał:

>Witam,
>
>Problem pojawił się jak przestawiłem się na alsę, a wygląda tak:
>Puszczam niektóre pliki mplayer -vo sdl -ao alsa9 (albo i bez ao bo sam
>wyczuwa alse) i zasuwa ile wlezie. I dziwięk i obraz lecą ila fabryka
>dała, w tempie kilka lub kilkanaście razy szybszym niż powinny. Jak
>robię -ao none to działa obraz jest normalny....
>
>Co z tym zrobić?
>
>marcinek

>http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy
>
>dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
> [...]
-ao oss - użyje emulacji i po zabawie ;).
Chyba, że masz kartę, na której alsa nie daje takiej możliwości.
Albo spróbuj puścić audio przez sdl również.
-ao sdl:alsa
Tylko po co używać sdl'a, chyba vesa daje lepszy obraz. ;)

--
Wiesław: - Pozdrawiam.- Kierbedź: "Tak! Jestem niedorozwinięty. Jeżeli moi przeciwnicy rozumieją przez to, upośledzenie i zaburzenia procesów myślenia, to tak! Jestem niedorozwinięty! Spytajcie ich! Tych głodnych ludzi, którzy nie mają pracy, czy jestem niedorozwinięty! Oni wiedzą najlepiej. Nie dorobkiewicze z wypchaną kabzą, ale zwykli, szarzy ludzie!"