[OT] X i zajetosc pamieci

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Pon, 15 Mar 2004, 19:20:06 CET

----- Original Message -----
From: "Wieslaw Kierbedz" <WieslawKierbedz w farba.eu.org>
To: "Eksploatorzy PLD Linuksa" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Sent: Monday, March 15, 2004 6:50 PM
Subject: Re: [OT] X i zajetosc pamieci

> Normalnym zachowaniem X jest, że zawsze wykorzystają max ilość pamięci
> do buforowania danych.
> Przyznasz, że nie masz jej za dużo. Gdybyś miał 1 GB, to zajętość X
> sięgałaby być może 650.
> Jeżeli pamięć ma być nieużywana, to X ją zagospodarują.
> Także dokładając zwiększasz możliwości komputera i ui z tego korzysta.

OK, ale jesli odpale potem Konq, XMMS, to OpenOffice juz sie odpala w 2 min,
bo rzezbi po pliku wymiany.
Nie jest to optymalne (moim zdaniem) rozwiazanie.
Z punktu widzenia lamera: winda jest lepsza od linuxa, bo w tej konfiguracji
szybciej chodzi.

Czy ten bufor mozna jakos ograniczyc?
Pogoogluje jeszcze, moze cos znajde.

Lukasz