[Ac] nfs i 2.6

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 17 Mar 2004, 14:57:15 CET

Dnia śro 17. marca 2004 11:48, Jacek Rzęsista napisał:

> [...]
[...]
> Pisałem o tym już daaawno, na devel również i bez odzewu ...... Ostatnie
> 2.6 na którym działa mi poprawnie (poza taką czkawką przy kopiowaniu
> większych plików) to 2.6.0 :(.

:-(
Dzięki.
A czy to pomiędzy dwoma komputerami z 2.6 też występuje?
Bo w jednym miejscu mogę wrócić do Ra na kliencie,
ale w drugim wolałbym jak już na serwerze zainstalować 2.6...

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy